poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Stylizacje inspirowane wnętrzami #1 | OOTDs inspired by interiors #1

Cześć!
Dzisiaj publikuję moje stylizacje inspirowane wnętrzami. Starałam się połączyć nie tylko kolorystykę, ale i styl w jakim urządzone jest pomieszczenie.

Uwielbiam połączenie wnętrza - moda.

#1 Jasny kolor ścian, ciemne listwy przy suficie, okno z pięknym witrażem. Ciemna, drewniana szafa jest mocnym akcentem we wnętrzu. W stylizacji postanowiłam użyć jasnej sukienki, która stała się bazą - tak jak kolor pomieszczenia. Jako dodatki dobrałam skórzane Birkenstocki i torbę z frędzlami stanąwiącą - tak jak komoda plamę koloru. Złota bransoleta nawiązuje kolorystycznie do uchwytów szuflad i baterii prysznicowej. Żłobienia na biżuterii przypominają okenny witraż. Czerwona szminka nada stylizacji nieco klasy.





boho







#2 W tym wnętrzu króluje czerń. Pomieszczenie jest urządzone z klasą, a za razem jest w nim odrobina prostoty - betonowa ściana. Miedziany prysznic nadaje łazience charakteru, co postanowiłam wykorzystać także w stylizacji. Bazą w całym secie jest czarna, luźna, bawełniana sukienka. Jako dodatki wybrałam metaliczną, miedzianą torbę w rozmiarze XXL, buty w srebrno miedzianm kolorze i czarny kapelusz, który dodaje sylizacji nieco tajemniczości.


Bez tytułu #2





Jeżeli podoba się Wam ta seria - dajcie znać w komentarzu. Tworzenie tego posta sprawiło mi wielką przyjemność :) Dziękuję również za wszystkie komentarze pozostawione pod poprzednmi wpisami.

5 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja bardzo ładna ;)

    Obs za obs jeśli tak zaobserwuj mojego bloga pod nowym postem dodaj komentarz gotowe i zostaw link do swojego bloga a ja zaobserwuję ;)
    Cherry--on--cake.blogspot.com<--KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. If you need your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (even if they're dating somebody else now) you need to watch this video
    right away...

    (VIDEO) Get your ex CRAWLING back to you...?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Zostaw link do swojego bloga, na pewno wpadnę :)

Weryfikazja obrazkowa WYŁĄCZONA